Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Opuszczony plac budowy - FIGHT CLUB - WALKI

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 3 z 7]

Mistrz Gry

Mistrz Gry
First topic message reminder :

W tym temacie pisać będą tylko i wyłącznie zawodnicy rozgrywający aktualnie walkę!

WYJAŚNIENIE ZASAD RZUTÓW KOSTKĄ W MECZU BOKSERSKIM:

GRACZE DOBIERAJĄ SIĘ W PARY (sami lub przez MG) - tylko jedna para może okładać się na ringu, nie więcej. Po skończonym meczu można dobrać się w kolejną. Każdy gracz może brać udział w tylu sparingach na ile ma ochotę (albo siłę).

Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostką. 
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5

Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika. Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Kolejność może wyglądać następująco:

Postać A, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać B, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać A - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (przeciwnik ma sznase go uniknąć). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci B (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu.
Postać B - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (może się okazać że przeciwnik ciosu uniknie). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci A (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu. Jeśli nie - masz cios.

Po pierwszej kolekcie zawodnicy czekają na kolejnego posta MG z instrukcjami!
MG może przerwać mecz jeśli uzna to za stosowne, może dodać ŚLEPY LOS lub inaczej rozpisać kostki (na inne cechy).


UWAGA!! Każdy zawodnik, niezależnie od tego, czy zada cios czy nie - musi napisać w swoim poście jaką część ciała CHCE zaatakować.


Gruby Jim

Gruby Jim
Och, gdyby tylko nie te pięć punktów refleksu, to pewnie Smith by już leżał i płakał. Grubemu może nawet przeszło przez myśl, że może warto zainwestować w jakąś inną formę aktywności fizycznej, niż tylko leżenia i dawanie się zaspokajać okolicznym dziwkom.
Ryknął wściekle i znowu ruszył do ataku!

Pan Smith

Pan Smith
Smith znowu uniknął ciosu. Co więcej, sam zadał kolejny - plaskacza w pupala. 
Wiedział jednak, że nie ma szans położyć tego byka. Jedyne co mógł robić, to prowokować tę małpę. 
Znowu uniknął ciosu. Ale przez to coraz bardziej wychodził poza ring. Ostatecznie wpadł na jakieś składane krzesło. Chwycił je i przylutował mu w pysk.

Gruby Jim

Gruby Jim
Jimmiego zamroczyło. Padł na deski. Ziemia się zatrzęsła i pękła na pół. Apokalipsa.

Pan Smith

Pan Smith
Smith odrzucił krzesełko idealne na grilla i potarł wierzchem dłoni czoło. Splunął i odwrócił się, by w końcu zejść z ringu.

Gruby Jim

Gruby Jim
Jimmy widział gwiazdy, było mu tak dobrze...
...do momentu, w którym usłyszał skandowanie nazwiska Smitha przez tych brudasów, Buendiów. Szlag go trafił. Podniósł się z miejsca, podszedł do Smitha, szarpnął go, przylał mu w ryj, ten padł na ziemię, po wszystkim go jeszcze kopnął. Raz, dwa.
I wygrał. Tłum Świętych wpadł w ekstazę. Buendie płakali. Róże leciały na ring.
Jimmy Balboa. Tak się naprawdę nazywał.

Pan Smith

Pan Smith
A Smith leżał na ziemi a nad nim wirowały gwiazdki. Zapewne przypomniała mu się rodzinna Europa, a w uszach brzmiał hymn Unii Europejskiej, czyli CHŁOSTA.

Pani Smith

Pani Smith
Na ring wpadła pani Smith. Pisnęła i sprzedała Jimbo plaskacza w twarz. A potem szybko uciekła, ciągnąć po ziemi za sobą bezwładnego męża.

Gruby Jim

Gruby Jim
Na ring wparował Skittles. Wściekły, be koszulki, seksowny, piękny, silny, młody...
Co ja się będę rozdrabniać. Skittles zlał zdyszanego i zmęczonego już Jimmy'ego jak małą dziwkę. Po otrzymaniu koncertowego wpierdolu, Gruby padł na ziemie, a tym razem Buendie uniosły się nieposkromioną radością. Polały się łzy wzruszenia, a w tle zaczęła lecieć muzyka z Rocky'ego.

Kolejna walka - już jutro!

Mistrz Gry

Mistrz Gry
HOWAHKAN VS. WILL
WYJAŚNIENIE ZASAD RZUTÓW KOSTKĄ W MECZU BOKSERSKIM:

GRACZE DOBIERAJĄ SIĘ W PARY (sami lub przez MG) - tylko jedna para może okładać się na ringu, nie więcej. Po skończonym meczu można dobrać się w kolejną. Każdy gracz może brać udział w tylu sparingach na ile ma ochotę (albo siłę).

Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostką. 
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5

Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika. Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Kolejność może wyglądać następująco:

Postać A, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać B, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać A - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (przeciwnik ma sznase go uniknąć). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci B (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu.
Postać B - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (może się okazać że przeciwnik ciosu uniknie). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci A (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu. Jeśli nie - masz cios.

Po pierwszej kolekcie zawodnicy czekają na kolejnego posta MG z instrukcjami!
MG może przerwać mecz jeśli uzna to za stosowne, może dodać ŚLEPY LOS lub inaczej rozpisać kostki (na inne cechy).


UWAGA!! Każdy zawodnik, niezależnie od tego, czy zada cios czy nie - musi napisać w swoim poście jaką część ciała CHCE zaatakować.

Howahkan Oldwood

Howahkan Oldwood
52

Howahkan był zdenerwowany. Dlatego jak wszedł na ring i stanął naprzeciw Williama to zareagował zbyt emocjonalnie i zamachnął się w chaotyczny sposób prosto w prawy policzek mężczyzny.

William Parker

William Parker
3 (82)

Emocjonalność Howahkana sprawiła, że Will się zastanawiał czy chodziło o ogół znajomości Liluye, jej towarzystwa, czy też jedynie o księgowego, którego starszy Oldwood nie polubił?
No i niestety, ale księgowy zorientował się dosyć szybko, uniknął i miał zamiar sprzedać mu podbródkowy.
- Aż tak nie lubisz przyjaciół siostry? - spytał z uroczym, przekornym uśmiechem.

Howahkan Oldwood

Howahkan Oldwood
52

Dostał w podbródek cios i potrząsnął głową, by się jakoś z niego pozbierać.
- A powinienem? - burknął i zrobił krok w stronę Willa

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostce. 
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5

Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika (musicie napisać w poście, w którą część ciała chcecie uderzyć). Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Ta osoba, której wynik będzie niższy, może rzucać kostką na UNIK, czyli mnożnik ze wzorem (Siła+refleks) + k6*5. Jeśli wynik będzie wyższy niż wynik osoby atakującej (z poprzedniego mnożnika) - uchyla się. Jak nie - dostaje. 

Howahkan Oldwood

Howahkan Oldwood
57

Zamachnął się teraz w brzuch, ale i tak nic z tego nie będzie.

William Parker

William Parker
3 (82)

Will przystanął, zastanowił się.
- Mnie się obawiać nie trzeba - powiedział. Pewnie każdy by to potwierdził, zwracając uwagę na to, że Parker jest tym najgorszym. - Nie należę do groźnych, Howie - uśmiechnął się.
A skoro Howie chciał zamachnąć się w brzuch Parkera, to wizja zrzygania się na środku ringu nie była zbyt zachwycająca, to Will postanowił sprzedać mu cios prosto w nos.

Howahkan Oldwood

Howahkan Oldwood
77

Dostał w nochala.
- Zobaczymy. - burknął, odsuwając się lekko i wycierając krew niedbale spod nosa. - I nie nazywaj mnie Howie...

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostce. 
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5

Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika (musicie napisać w poście, w którą część ciała chcecie uderzyć). Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Ta osoba, której wynik będzie niższy, może rzucać kostką na UNIK, czyli mnożnik ze wzorem (Siła+refleks) + k6*5. Jeśli wynik będzie wyższy niż wynik osoby atakującej (z poprzedniego mnożnika) - uchyla się. Jak nie - dostaje. 


ALE!! najpierw KAŻDY Z WAS RZUCA NA ŚLEPY LOS:


1,2 - dodajesz jednorazowo do siły 30 punktów
3,4 - dodajesz jednorazowo do refleksu 20 punktów
5 - odejmujesz jednorazowo od refleksu 20 punktów
6 - bez zmian

Howahkan Oldwood

Howahkan Oldwood
57 -.-

Zamachnął się, ale już kręciło mu się w głowie wiec nawet nie psizę gdzie celował.

William Parker

William Parker
5 (92)

- No to nie będę - rzucił swobodnie i zaczekał na ruch Indianina, by wyminąć i sprzedać mu cios w splot słoneczny.
Jeśli Howahkanowi nie udało się uniknąć ciosu, to pewnie Parker poklepał go po plecach czy tam rękę podał. Ot, koleżeńskie poklepanie, tak?
- Dobrze walczysz - powiedział i to nie prześmiewczym tonem. Skoro był w wojsku to musiał umieć się klepać!
Parker zapewne zszedł potem z ringu.

Howahkan Oldwood

Howahkan Oldwood
57 lub 77 i tak dupa

Dostał, aż zgiął się wpół. Uklęknął na jego kolano i splunął krwią. Koniec walki. Ona ma dość.
- Lepiej strzelam - odparł. Dobrze znosił przegrane. W wojsku tego było pełno. Zbyt wiele stracił, by się przejmować czymś takim. Potem wstał i zapewne też poklepał Willa i zszedł z ringu.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
FOXXY VS SETH


WYJAŚNIENIE ZASAD RZUTÓW KOSTKĄ W MECZU BOKSERSKIM:

GRACZE DOBIERAJĄ SIĘ W PARY (sami lub przez MG) - tylko jedna para może okładać się na ringu, nie więcej. Po skończonym meczu można dobrać się w kolejną. Każdy gracz może brać udział w tylu sparingach na ile ma ochotę (albo siłę).

Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostką. 
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5

Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika. Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Kolejność może wyglądać następująco:

Postać A, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać B, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać A - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (przeciwnik ma sznase go uniknąć). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci B (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu.
Postać B - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (może się okazać że przeciwnik ciosu uniknie). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci A (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu. Jeśli nie - masz cios.

Po pierwszej kolekcie zawodnicy czekają na kolejnego posta MG z instrukcjami!
MG może przerwać mecz jeśli uzna to za stosowne, może dodać ŚLEPY LOS lub inaczej rozpisać kostki (na inne cechy).



UWAGA!! Każdy zawodnik, niezależnie od tego, czy zada cios czy nie - musi napisać w swoim poście jaką część ciała CHCE zaatakować.

Seth Cluster

Seth Cluster
74

Seth został wezwany do walki i odsunął się od Roberts, mówiąc na ucho żeby uważała. Potem wdrapał się na ring. 
Poprawił owijkę na pięściach i wytarł wierzchem dłoni ranę na skroni. Tym razem nie padnie tak prosto. Gdy Foxxy weszła na ring miał pewne opory, bo to jednak kobieta, jednak nie da się zlać po raz drugi. Dlatego biorąc poprawkę że kobiety lubią mieć buźkę całą, po prostu wyszedł do ataku zaczynając od ciosu w brzuch.

Foxxy McGyver

Foxxy McGyver
62
Foxxy ku jej niezadowoleni też została wezwana do walki. Nie była kompletnie na to przygotowana. Poprawiła jedynie kitka i spojrzała na Setha.Gotowa garda. Skupiła się na przeciwniku, nie była pewna wygranej, ale chyba nie chciała doprowadzić do nokautu. On chciał uderzyć w brzuch, ona za to celowała w jego buźke, zeszła z linii jego ataku i chciała przywalić mu prawym sierpowym w szczęke,

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Foxxy, kostki na unik - mnożnik na refleks i siłę. Musisz przekroczyć próg 74, by uniknąć ciosu  Setha. Jak się nie uda - dostajesz. 

Foxxy McGyver

Foxxy McGyver
57
Nie udało jej się uniknąć ciosu. Zgięła się w pół i wzięła dwa szybkie wdechy. Była twarda więc zacisnęła zęby i się wyprostowała trzymajac gardę.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 3 z 7]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach