Spacerniak - Spora przestrzeń otoczona siatką i drutem pod napięciem, otoczona z dwóch stron strażnicami. Znajduje się tam boisko do koszykówki, rozległy, przycinany regularnie przez więźniów trawnik oraz wysypane żwirem ścieżki.
Pod płotem znajduje się kilkaskromnych, kamiennych płytek z widniejącym na nich krzyżem, które umapiętniają miejsce, w którym zginął tu niegdyś któryś z więźniów.
Boisko do koszykówki – rzuty do kosza:Pod płotem znajduje się kilkaskromnych, kamiennych płytek z widniejącym na nich krzyżem, które umapiętniają miejsce, w którym zginął tu niegdyś któryś z więźniów.
- Rzuty do kosza punktowane są kolejno: 1, 2, 3 punkty. Każdy z nich ma swój poziom trudności.
Rzut próg za 1 punkt 30 za 2 punkty 55 za 3 punkty 70 - Na początku gracz wybiera próg, który chce przekroczyć – czyli wybiera, za ile punktów chce rzucać. Kolejno progi oznaczają też to, ze zawodnik znajduje się dalej od kosza.
- Po wyborze progu (czyli określeniu odległości, z której się rzuca), gracz może rzucić kostką.
- Wynik rzutu kostką wstawia we wzór: (Celność + ew. umiejętność) + k6 * 5
- Umiejętności, które można dodawać do mnożnika to sport, lecz tylko sporty zespołowe jak koszykówka, piłka ręczna czy siatkówka.
- Gracz po obliczeniu mnożnika, rzuca jeszcze DWIE KOSTKAMI NA ŚLEPY LOS.
- Jeśli gracz wyrzuci:
wynik rzutu opis 2 niezależnie od mnożnika, gracz nie trafia 6 niezależnie od mnożnika, gracz nie trafia 8 niezależnie od wyniku mnożnika gracz trafia. 12 niezależnie od wyniku mnożnika gracz trafia. inne brak wpływu - Jeśli wynik mnożnika jest wyższy niż próg i ślepy los sprzyja – gracz zdobywa punkt.
- Powyższy system można wykorzystywać w rywalizacjach między postaciami.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro 29 Lip 2015, 12:04, w całości zmieniany 1 raz