Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Komenda główna policji

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 3 z 5]

1 Komenda główna policji on Pon 22 Wrz 2014, 18:13

First topic message reminder :

Zlokalizowany w kilkukondygnacyjnym budynku w centrum miasta posterunek policji jest największym oddziałem w Appaloosa City. Na każdym piętrze znajdują się biura podzielone na jednostki. Dokładny spis tych jednostek znajduje się w holu na parterze. Tu znajduje się dyżurka, pomieszczenie z monitoringiem, wejście na klatkę schodową i windy.
Uprzejme panie wszystkich niezorientowanych kierują na odpowiednie piętra.
Poza biurami w budynku znajduje się także areszt i laboratoria.

Zobacz profil autora

51 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:06

Część II
Mnożnik na inteligencję i hackowanie, próg 100. Jeśli więcej, Ron znajduje słabszy punkt zapory antywłamaniowej policyjnego serwera.
Wtedy rzut na ślepy los:
parzyste - udaje mu się złamać szyfr
nieparzyste - nie udaje się

Jeśli nie przekroczysz progu, sygnał wifi zanika i musisz zacząć wszystko od początku.

Zobacz profil autora

52 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:22

53+28+3*5=81+15=96<100

Ron postanowił zrobić coś na słabym sygnale i był nawet o krok od osiągnięcia celu, ale nie podołał w końcu zadaniu i stracił sygnał wifi. Wracamy do punktu wyjścia i próbujemy dalej. W końcu chodzi tu o losy Morgan aka. Foxxy.



Winyle
Zobacz profil autora

53 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:26

Łączenie z wifi:
1,4,6 - udaje ci się podłączyć pod wifi
2,3,5 - podłączasz się pod wifi, ale szybko tracisz sygnał

Zobacz profil autora

54 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:30

2

Walka z internetem dalej trwała. W teorii mógłby pójść gdzieś by złapać lepszy sygnał, ale straciłby dobrą kryjówkę. Wolał walkę z siecią niż z wścibskimi ludźmi.



Winyle
Zobacz profil autora

55 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:36

Druga próba:
1,4,6 - udaje ci się podłączyć pod wifi
2,3,5 - połączyłeś się, ale sygnał wciąż się urywa i dalsze operacje są ryzykowne

Zobacz profil autora

56 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:43

3

Ron złapał jakiś sygnał, ale miał duże szanse na jego zerwanie. Musiał działć, szybko, pewnie i z nadzieją w sercu na to, że wszystko pójdzie po maśle.



Winyle
Zobacz profil autora

57 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:44

Część II
Mnożnik na inteligencję i hackowanie, próg 100. Jeśli więcej, Ron znajduje słabszy punkt zapory antywłamaniowej policyjnego serwera.
Wtedy rzut na ślepy los:
parzyste - udaje mu się złamać szyfr
nieparzyste - nie udaje się

Jeśli nie przekroczysz progu, sygnał wifi zanika i musisz zacząć wszystko od początku.

Zobacz profil autora

58 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 22:56

30+81=111 >100
1

Radość Rona z włamania się była chwilowa, bo znów stracił sygnał internetu. Walnął wkurzony w mur, jednak nie za mocno by kości nie połamać. Walka z siecią trwała.



Winyle
Zobacz profil autora

59 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 23:04

Ślepy los:
3,5 - Ronowi udaje się przejść przez zaporę antywłamaniową
1,2,4 - udaje mu się przejść przez zaporę ale kolejne zabezpieczenie go wyrzuca
6 - wifi pada

Zobacz profil autora

60 Re: Komenda główna policji on Wto 30 Gru 2014, 23:06

1

Ok w końcu Ron przebił się z impetem przez pierwszą zaporę, ale jeszcze przed nim kolejne zabezpieczenie do pokonania.
Srogo sobie policzy za te cyrki u Foxxy.



Winyle
Zobacz profil autora

61 Re: Komenda główna policji on Sro 31 Gru 2014, 11:00

W koło Macieju

Ślepy los:
3,4,6 - udaje ci się przejść pierwszą zaporę
reszta - nie udaje się

Jeśli się uda, drugi rzut:
1,2,5 - możesz działać, kolejny rzut kostką, tym razem mnożnik (inteligencja+hackowanie), próg 100. Jeśli więcej, znajdujesz dziurę w kolejnej zaporze.
3,4,6 - system cię wyrzuca, a w dodatku namierzają sygnał, z którego korzysta Ron

Zobacz profil autora

62 Re: Komenda główna policji on Sro 31 Gru 2014, 14:04

#1 6
#2 4

Biednemu zawsze wiatr w oczy i kulka w tyłek. Ron zamiast ratować Morgan musiał ratować siebie. Starał przekierować swój sygnał na inną, niewinną jednostkę by kupić sobie odpowiednią ilość czasu.



Winyle
Zobacz profil autora

63 Re: Komenda główna policji on Sro 31 Gru 2014, 14:51

Ślepy los:
2,3,6 - udaje się przekierować sygnał
reszta - nie udaje się

Jeśli się nie uda druga rzut:
1,2,5 - ochrona namierza dokładne miejsce pobytu hackera
reszta - Ron jest jeszcze bezpieczny

Zobacz profil autora

64 Re: Komenda główna policji on Sro 31 Gru 2014, 15:28

3

Ron zmienił na czas sygnał i mógł dalej pracować nad zmianą teczki Morgan. Pewnie to zamieszanie dało mu więcej czasu do ogarnięcia tematu, lecz i tak musiał się sprężać.



Winyle
Zobacz profil autora

65 Re: Komenda główna policji on Sro 31 Gru 2014, 15:40

Znów pierwsza zapora:
3,4,6 - udaje ci się przebrnąć
reszta - nie udaje się

Jeśli się uda, drugi rzut:
1,2,5 - możesz działać, kolejny rzut kostką, tym razem mnożnik (inteligencja+hackowanie), próg 100. Jeśli więcej, znajdujesz dziurę w kolejnej zaporze.
3,4,6 - system cię wyrzuca

Zobacz profil autora

66 Re: Komenda główna policji on Sro 31 Gru 2014, 17:31

2

-A może by tak skołować kilku chłopaków z karabinami oraz kominiarkach ?-pomyślał Ron widząc łatwiejszą alternatywę niż włam do systemu jakiegoś komisariatu.



Winyle
Zobacz profil autora

67 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 14:30

Z pewnością były też inne alternatywy, Ronowi pozostawało tylko zdecydować, na czym chce stanąć...

Jeśli zamierza dalej walczyć z zaporami systemu:
2,3,4,5 - przechodzisz przez pierwszą ścianę
1,6 - nie udaje się

Jeśli przejdziesz:
1,2,5 - możesz działać, kolejny rzut kostką, tym razem mnożnik (inteligencja+hackowanie), próg 100. Jeśli więcej, znajdujesz dziurę w kolejnej zaporze.
3,4,6 - namierzają twój sygnał

Zobacz profil autora

68 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 17:32

#1 2
#2 1-53+28+20=101 > 100

Chyba ktoś na górze przestraszył się takiej opcji i pozwolili mu załatwić za pomocą lapka. Na razie przebił się przez 2 zapory i miał zamiar w końcu skończyć temat Morgan.



Winyle
Zobacz profil autora

69 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 18:24

Ron na razie znalazł sposób na przebrnięcie przez drugą zaporę. Aby sprawdzić czy uda mu się przez nią przejść, rzut na ślepy los:
1,2,4 - udaje się
3,5 - nie udaje się
6 - Ron zostaje namierzony

Zobacz profil autora

70 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 19:36

5

Ron nie przebił się przez ostatnie zabezpieczenie, więc musiał dalej walczyć z tym przeklętym systemem. Po całej akcji będzie musiał popracować nad czymś, aby lepiej łamać takie zabezpieczenia.



Winyle
Zobacz profil autora

71 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 20:23

Druga szansa:
1,2- nie udaje się
3,4,5 - udaje się
6 - Ron zostaje namierzony

Zobacz profil autora

72 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 21:15

2

Znów się nie udało, a było tak blisko. Walka z systemem trwa dalej.



Winyle
Zobacz profil autora

73 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 23:03

Jeszcze jedna próba:
3,6 - udaje się
1,2 - nie udaje się
4,5 - udaje się, ale sygnał Rona zostaje namierzony i za parę minut będzie mieć większy problem, niż zabezpieczony serwer

Zobacz profil autora

74 Re: Komenda główna policji on Czw 01 Sty 2015, 23:23

6

W końcu - Ron złamał kolejne zabezpieczenie, które miał nadzieje, że jest ostatnie. W końcu to komisariat, a nie Pentagon, że musi mieć setki zabezpieczeń, które co chwilę się zmieniają.



Winyle
Zobacz profil autora

75 Re: Komenda główna policji on Pią 02 Sty 2015, 00:11

Mnożnik na inteligencję i hackowanie, próg 100. Jeśli więcej, Ronowi udaje się wlepić fałszywe dane Morgan do systemu policji.

Zobacz profil autora

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 3 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach