Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Kurza Ferma

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 2 z 5]

1Kurza Ferma - Page 2 Empty Kurza Ferma Wto 13 Maj 2014, 10:34

Mistrz Gry

Mistrz Gry
First topic message reminder :

Teren fermy jest ogrodzony; jest to jednokondygnacyjny, podłużny budynek, w którego wnętrzu roi się od drobiu.
W budynku znajduje się kilka pomieszczeń. W wylęgarni przechowywane są zapłodnione jaja. Są one poddawane inkubacji, następnie trafiają na taśmę podajnikową, a z niej do koszy wylęgowych. Na kolejnej taśmie rozdziela się pisklęta od skorupek, które stanowią składnik paszy. Skorupki, nie kurczęta. Ptaki sortuje się wedle płci i szczepi. A co dalej? Kurczaki dzieli się na mięsne i te, które mają znosić jajka. Mięsne są wysyłane do odbiorców, natomiast nioski przenosi się do kurnika.


31Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 19:18

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- Hej ty! Jesteś od Betty? - zawołał ktoś wychodzący właśnie z jednego z budynków fermy.
- Jak tak, to powiedz jej, ze ma się pierdolić! - dodał wysoki, chudy mężczyzna w ogrodniczkach.

32Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 21:26

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- ... powiedz, że ma się pierdolić! Nie będę już z nią pracować! - rzucił, mimo tego, że był przestraszony. Potem napluł Chale w twarz!

33Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 21:33

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik na siłę i refleks, jeśli przekroczysz próg 40, to przywalasz gościowi tak, ze ten ląduje na ziemi.

- Pierdol się! Nie będę już wam przywoził towaru!

34Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 21:48

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- Gówno cię to obchodzi... - zapłakał, tryzmajac się za brzuch.
- Spierdalaj, i tak ci nic nie dam!
Oj, chyba Betty nie będzie zadowolona jak wrócisz z pustymi rękoma.

35Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 22:13

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Żeby wyciągnąć od kolesia, gdzie ma towar - mnożnik na charyzmę, próg 30.

36Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 22:22

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- W szopie! W szopie jest! Bierz i zostaw mnie w spokoju! - zapłakał, ledwo wstając z ziemi.
- Spierdalaj już! - rzucił i zaczął uciekać.

37Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 22:41

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Na szczęście w szopie był tylko alkohol. Trzy skrzynki bimbru bez etykiety.

38Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 23:20

Mistrz Gry

Mistrz Gry
No i gry tak Brian ładował te skrzynki do auta, tak zza niego wybiegł koleś w ogrodniczkach, machając kijem...
Mnożnik na spostrzegawczość, próg 30. Jak przekroczysz, to zdążysz go zauważyć i reagujesz. Jak nie, dostajesz po głowie i tracisz przytomność!

39Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 23:48

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Ślepy los:


1,3 - obudziłeś się w starej szopie, związany
2,4 - obudziłeś się przy aucie, bez butelek
5,6 - obudziłeś się przy aucie, z butelkami

40Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Sob 18 Lip 2015, 23:56

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Brian miał związane nogi i ręce z tyłu - jakimiś szmatami. Nie był do niczego przywiązany. ale za to miał knebel. W szopie było głucho i ciemno...

Mnożnik a spostrzegawczość, próg 25. Jak przekroczywszy, zauważasz w rogu szopy jakieś narzędzia... ale jakie? Czekasz na dalsze instrukcje. 

41Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 11:31

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Żeby doczołgać się do narzędzi, nim ktoś się zbliży do szopy - mnożnik na kondycję, siłę i refleks, próg 50. Jak przekroczysz, dostajesz się do łopoty, grabi, małej siekiery i palnika. Jeśli nie przekroczysz, to wciąż jesteś kilka kroków od narzędzi, a ktoś zbliża się do szopy - słyszysz jakieś rozmowy. 

42Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 12:03

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik na refleks i siłę, próg 60. jak przekroczysz, to udaj się się przerwać pierwsze więzy. Jak nie, męczysz się z nimi i słyszysz, ze ktoś się zbliża. 

43Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 12:51

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Brian szybko się oswobodził z więzów, no ale co dalej?
Mnożnik na spostrzegawczość, w zależności ile przekroczysz, to:
15 - zauważasz, że szopa jest zamknięta na klucz
20 - zauważasz, ze szopa jest zamknięta na klucz, a na zewnątrz już zapadła noc
25 - zauważasz, ze szopa jest zamknięta na klucz, a na zewnątrz już zapadła noc, do tego słyszysz gdakanie kur
40 - zauważasz, ze szopa jest zamknięta na klucz, a na zewnątrz już zapadła noc, do tego słyszysz gdakanie kur a także jadący samochód

44Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 21:53

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Oczywiście, zabrano mu i broń i telefon a także pieniądze. Nie było okien, tylko jedna para drzwi. Szopa była cała drewniana.

45Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 22:09

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Żeby rozwalić drzwi łopatą, mnożnik na siłę, próg 50.

46Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 22:14

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Wyszedłem na zewnątrz. Przed tobą wielka hala, zapewne z kurami - stamtąd dochodziło gdakanie. Po prawie jakiś dostawczak, po lewej ogrodzenie i ulica. 

Mnożnik na spostrzegawczość, próg 40. Jak przekroczysz, to dostrzegasz jakąś sylwetkę 50 metrów na prawo od siebie.

47Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 22:26

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik na refleks, próg 30. Jak przekroczysz, to zdążysz się schować za szopą. Jak nie, ten ktoś cię zauważa.

48Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 22:43

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Okazało się, ze był to mężczyzna w ogrodniczkach, który niedawno ogłuszył Briana. Właśnie podszedł do szopy...
- Co jest, kurwa?! - wrzasnął, widząc wyłamane drzwi.

49Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 22:54

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik na siłę, próg 30. Jak przekroczysz, to mężczyzna leży na glebie. Jak nie, ten się odwraca i się z tobą szarpie.

50Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 23:08

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Możesz przeszukać mężczyznę, mnożnik na spostrzegawczość, próg 20, jak przekroczysz, znajdujesz swoje fanty w jego ogrodniczkach.

51Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 23:29

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- Gówno ci powiem! Słyszysz? Spierdalaj stąd, bo zawołam resztę kumpli i skończy się twoje... kozaczenie - wychrypiał, usiłując nie najeść się piachu.

52Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Nie 19 Lip 2015, 23:41

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- Mówiłem już, spierdalaj!
Niestety, Brian dosłyszał jakieś krzyki za swoimi plecami Ktoś się zbliżał.

53Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Pon 20 Lip 2015, 00:22

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik na siłę, próg 30, jak przekroczysz, to nokautujesz gościa.
Potem mnożnik an refleks, próg 25. Jak przekroczysz, to wymykasz się szybko i nikt cię nie zauważa - za to ty dostrzegasz przy hali dójkę mężczyzn. Jak nie - ktoś woła do ciebie! Ale ty nikogo nie widzisz...

54Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Pon 20 Lip 2015, 09:54

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Żeby szybko dostać się do bramy wyjazdowej - mnożnik na kondycję i refleks, próg 40. Jak przekroczysz, dobiegasz do bramy, ale jest ona zamknięta. Masz jednak czas by wymyślić jak ją otworzyć (jest kłódką, płot zbudowany jest z metalowej siatki, ma 2 metry wysokości i ma drut kolczasty u szczytu).
Jak nie przekroczysz, to nim dobiegniesz do ogrodzenia, dopada cię dwójka mężczyzn. Niski, gruby rudzielec i wysoki czarnoskóry - obaj mają ogrodniczki.

55Kurza Ferma - Page 2 Empty Re: Kurza Ferma Pon 20 Lip 2015, 10:14

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik na celność, próg 50. jak przekroczysz, to rozwalasz kłódkę za pierwszym razem. 

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 2 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Similar topics

-

» Ferma strusi J. McGywera

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach