Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

004. Grupy i organizacje

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 004. Grupy i organizacje on Nie 11 Maj 2014, 14:23

GRUPY W PÓŁŚWIATKU I STRÓŻE PRAWA

W Old Whiskey i Appaloosa City funkcjonują pewne grupy przestępcze i gangi, ale także stróże prawa i ostatni sprawiedliwi. Każdy gracz może postarać się o członkostwo w danej grupie, co jednocześnie będzie określać cel jego działania i przymierza z konkretnymi NPC oraz zadania do wykonania. Do jednych grup można wpisać się już przy pisaniu karty postaci, inne zaś wymagają rozgrywki fabularnej.

Poniżej opis grup oraz wskazówki, w jaki sposób można zostać członkiem każdej z nich!



STAN GANGÓW/GRUP NA ROK 2017:


Święci z Arizony - oficjalnie gang jest rozbity/nie funkcjonuje. Starzy członkowie jednak mogą czuć się dalej grupą, nosić logo grupy, mówić o sobie jak o Świętych. Jednak hierarchia została zaburzona i nie wciągają nowych członków. Wielu też odeszło z szeregów. 
Ghosts - mają się dobrze W czasie nieobecności świętych kierowali ich interesami. Niestety, nie udało im się uratować burdelu zamkniętego przez policję. Dalej działają, prowadzą głównie stację benzynową, współpracują z "Viva Maria".
Buendia Familia - aresztowani, wygnani, hierarchia rozbita. Tym, którym udało się uniknąć więzienia, starają się nie wychylać. Wielu wyjechało. Wciąż trwają śledztwa i aresztowania.
Biuro szeryfa - Po masowych aresztowaniach w 2014 roku, zarówno Świętych ajk i Buendiów, szeryf w "nagordę" dostał nie tylko więcej fundusyz na rozwój komisariatu, ale i więcej obowiazków. Biuro wciąż współpracuje z  DPS i DEA. Trwają rozprawy sądowe Buendiów. 





Święci z Arizony
Najstarszy gang motocyklowy w tej części stanu. Jego korzenie sięgają lat 60 ubiegłego wieku, a sława ich dotarła nawet na północ Arizony czy do Nowego Meksyku!
Od lat zajmują się jazdą na motocyklach, piciem piwa i graniem w bilard – ale nie tylko. Członkowie gangu są bardzo znani policji – Święci handlują bronią, często sprzedając ją nielegalnym imigrantom. Nie jeden raz aresztowano jakiegoś członka gangu za sutenerstwo, a kobiety Świętych nie raz były przyłapane za sprzedawaniu swojego ciała. Nikt jednak głośno nie przyzna, że Święci z Arizony kontrolują miejscowe prostytutki.
Mimo ewidentnego łamania prawa, Święci z Arizony uważają siebie za swoistych strażników moralności. Tępią narkomanów, ścigają dilerów i walczą z handlem narkotykami. Sami wyznaczają sobie granice moralności i wymierzają „sprawiedliwość”. Gdy ktoś na ich terenie zrobi coś, co nie mieści się w ich kodeksie, niech się lepiej ma na baczności!

Znak rozpoznawczy
Skórzane kurtki z naszytym logiem gangu - Czaszka ze skrzydłami na tle flagi Arizony.

Znani członkowie
Sue Baker – aktualny przywódca gangu. To on decyduje o losach grupy i przyjmuje nowych członków.
Betty Jou – właścicielka baru „Viva Maria!”, opiekunka kobiet, które chcą przynależeć do grupy. Jeśli masz kłopoty, to zawsze chętnie się tobą zajmie i zastąpi ci nieidealną matkę.

Status grupy
Grupa otwarta, co znaczy, że może do niej dołączyć każdy. O ile spełnia odpowiednie warunki. Do grupy można zapisać się na dwa sposoby:

  1. Pisząc w karcie postaci w biografii odpowiednią notatkę o członkostwie w gangu. Wtedy także należy wpisać do majątku postaci motocykl i zadbać o to, by historia bohatera zgadzała się z historią gangu oraz jego przywódcy. Warto też zwrócić uwagę na wiek postaci – 20 latek raczej nie będzie wieloletnim członkiem gangu. Taka opcja starania się o członkostwo w gangu najlepiej będzie pasować do postaci w wieku powyżej 40 lat.
  2. Starając się o członkostwo w gangu w fabule – najbardziej ciekawa i wymagająca próba dostania się do Świętych. W celu zostania członkiem należy udać się do Sue Bakera i... wykonać zadanie, które on dla ciebie przygotuje... a także posiadać motocykl (co zdaje się być warunkiem oczywistym).





Familia Buendia

Gang meksykański, który rozpoczął swoją działalność... za murami więzienia. Po latach grasowania za kratkami, jego członkowie zaczęli wychodzić na wolność i panować na ulicach Meksyku. Po latach rekrutacji nowych członków, gang opanował największe miasta i rywalizował z największymi bandami na północy kraju. Wreszcie udało im się przekroczyć Rio Grande i szukać zysków na ziemiach Nowego Meksyku i Arizony.
Gang znany jest przede wszystkim z przemytu narkotyków, ale także z handlu bronią. W ostatnich latach zanotowano, że w „rodzinie” Buendia pojawiają się także... hackerzy.
Aktualny przywódca gangu jest wciąż nieznany policji, a niektórzy nawet sądzą, że nie jest to jedna, a kilka osób, ukrywających się pod jednym pseudonimem.

Znak rozpoznawczy
Członkowie często miewają wytatuowana nazwę gangu na klatce piersiowej czy też szyi. Ważniejsi członkowie noszą liczne złote sygnety z wygrawerowanymi literami FB.

Znani członkowie
Hai Lin – prawniczka, która reprezentuje w sądach wielu członków gangu. Sama jednak nie uważa się za „pełnoprawnego członka rodziny”.
Jackie „Skittles” Jones – diler w Old Whiskey, pracujący na zlecenie rodziny.
Pan i pani Smith - małżeństwo, które współpracuje z rodziną. Prowadzą klub nocny w Appaloosa, a pan Smith wynajmuje ochroniarzy, którzy często pracują jako żołnierze kartelu
Kojot - człowiek od „brudnej roboty”. Nikt nie wie kim jest i skąd pochodzi. Brak możliwości bezpośredniego kontaktu. No chyba, że jesteś jego celem...

Status grupy
Grupa zamknięta. Do rodziny można się dostać tylko i wyłącznie na wyraźne zaproszenie „góry”. Wpierw należy się wykazać pojedynczymi i znaczącymi robotami zlecanymi przez gang. Trzeba się napracować, by w końcu zostać docenionym i zyskać pełnoprawny status członka. Jednak pamiętaj – z tej grupy nie można odejść. Chyba, że w trumnie.






Wolni strzelcy
Ci, którzy działają sami, pracując na własny rachunek. Każdy bandyta czy diler, który nie należy do żadnej z grup. Lecz to także wszyscy łowcy nagród czy prywatni detektywi.
Jeśli chcesz podążać ta ścieżką i sam sobie skrobać rzepkę – pamiętaj, że chociaż nie dzielisz się zyskami, to nie ma kto cię ochraniać.

Znak rozpoznawczy
Każdy członek może wytworzyć swój indywidualny znak rozpoznawczy.

Status grupy
Grupa otwarta, do której można się dostać poprzez działania fabularne. Jeśli wykażesz się aktywnością w swoim zawodzie/fachu, to Mistrz Gry nagrodzi cie tytułem Wolnego Strzelca.






Biuro szeryfa
Żadne miasto nie może funkcjonować bez odpowiednio rozbudowanej komendy. Nawet jeśli sobie nie radzi z walką z przestępcami, to i tak biuro powinno funkcjonować i służyć pomocą dla każdego obywatela.
W biurze szeryfa, który kieruje działaniami policji powiatowej, pracują nie tylko policjanci; koroner, analitycy, archiwiści, a także sekretarki – ci wszyscy tworzą jedną, zwartą instytucję, której zadaniem jest strzeżenie porządku w miasteczku i jego okolicach.

Znani członkowie:
Roger McConnor – nowo wybrany szeryf miasta Old Whiskey. Od lat znany ze swojej aktywnej działalności społecznej, zasłużony policjant i lojalny współpracownik. Tylko jak się sprawdzi w roli szefa?

Status grupy
Otwarta. Można do niej przynależeć wybierając dla naszej postaci zawód policjanta lub pracownika biura koronera. Można także zatrudnić się w biurze w samej grze fabularnej – oczywiście, jeśli będzie prowadzona rekrutacja i będą wolne wakaty.






Arizona Department of Public Safety (DPS)
Arizona DPS – to instytucja zrzeszająca całą policję stanową Arizony. Skupiona jest głównie na protekcji Arizońskich autostrad i dróg ekspresowych, lecz nie jest to tylko i wyłącznie "drogówka". W skład DPS wchodzą takie departamenty jak: Director's Office (zajmujące się administracją DPS), Highway Patrol DivisionTechnical Services Division oraz Criminal Investigations Division.
Criminal Invistigations Division (CID) jest departamentem zajmującym się przede wszystkim sprawami wysokiego ryzyka, ochroną bezpieczeństwa mieszkańców stanu oraz gubernatora; dzieli się na:

  • Narcotics and Organized Crime Bureau
  • Investigations Bureau
  • Intelligence Bureau
  • Gang Enforcement Bureau
  • Rocky Mountain Information Network

Główna siedziba znajduje się w mieście Phoenix.
Status grupy
Zamknięta. Do grupy można dostać się jedynie awansując. Należy wpierw pracować w lokalnym biurze szeryfa i wykazać się niezwykłymi osiągnięciami w walce z przestępczością.
Uwaga! Trudno jest awansować, natomiast bardzo łatwo można zapracować na... zwolnienie! 





Biuro DEA
Drug Enforcement Administration – biuro do walki z przestępczością narkotykową. Szef agencji jest nominowany bezpośrednio przez prezydenta Stanów Zjednoczonych. Samo DEA posiada ponad 200 biur w całym kraju oraz utrzymuje własną akademię policyjną. Swoją działalność rozszerzają także na inne państwa, z którymi współpracują w ramach ogólnoświatowej walki z przemytem i sprzedażą narkotyków.

Status grupy
Zamknięta. Do grupy można dostać się jedynie awansując. Należy wpierw pracować w policji stanowej i wykazać się niezwykłymi osiągnięciami w walce z przestępczością.
Uwaga! Trudno jest awansować, natomiast bardzo łatwo można zapracować na... zwolnienie! Biuro zabrania, by pracownicy byli uzależnieni od narkotyków, a także wszelakie objawy niesubordynacji są surowo karane.



Zwykli obywatele
Wszyscy ci, którzy usiłują w mieście żyć spokojnie i nikomu nie wadzić. Pracujący, cieszący się wolnym czasem, wychowujący dzieci i wyprowadzający psy na spacer. Może wśród nich jest kolejny Król Wołowiny albo znany informatyk?

Status grupy:
Otwarta. Każdy może do niej należeć już od początku swojej gry.




Ghosts (inaczej Duszki, Duchy lub Ghosts Basterds)

Podobno pierwsza grupa Duszków zaczęła działać pod koniec XIX wieku na ternie hrabstwa Cochise. Legendarnym założycielem był Apacz imieniem Biały Dąb, a jego kompanem był czarnoskóry, były mieszkaniec Old Whiskey – zwany Czarnym Wężem. Byli ostatnią grupą wolnych Apaczów, którzy usiłowali walczyć z wywózką na Florydę. Niestety, ich historia nie skończyła się dobrze, a widmo masakry na Indianach z gór Dragoon na zawsze zostanie brudną plamą na honorze mieszkańców Old Whiskey.
Dziś jednak Duszki, to swego rodzaju gang – grupa, która za cel postawiła sobie tępienie i wyganianie z hrabstwa rasistów i członków Ku Klux Klanu. Nie można ich jednak regularną organizacją przestępczą – nikt dokładnie nie wie czy mają ustaloną hierarchię i czy zajmują się czymś innym niż tylko wszczynaniem bójek i protestów. W dodatku ich działalność nie jest regularna. Chociaż już od lat 60tych pojawiają się wzmianki o Duchach, trudno określić, czy grupa ta ma określony zakres działań i strategię. Biuro szeryfa notuje co jakiś czas obecność członków tego gangu, lecz nigdy nie byli w stanie dokładnie zbadać jego struktury.
Największa, współczesna akcja,w której brali udział, miała miejsce w troku 1996 – kiedy to kilkaset osób wzięło udział zamieszkach w Sugar Hill i Old Whiskey. Starli się członkowie Ku Klux Klanu oraz Ghostsów i w tym czasie policja aresztowała wielu mężczyzn i kobiet, którzy dopiero w areszcie, zadeklarowali swoją przynależność do Duszków. Po 1996, Ghost Basterds brali udział w mniejszych i sporadycznych akcjach, ograniczających się do bójek czy wandalizmu.

Znak rozpoznawczy
Członkowie Duszków na co dzień nie mówią o swojej przynależności do grupy. W czasie swoich akcji zakładają ciemne ubrania, na twarz naciągają bandany, a na głowy – kaptury. Zdarza się, że członkowie pochodzenia Indiańskiego malują swoje twarze, lecz nie jest to regułą.
Po aresztowaniach w 1996 roku zanotowano też, że pewna część Duszków tatuuje sobie symbol zjawy na ciele. Lecz także to nie jest czymś obowiązkowym w szeregach tej organizacji.


Członkowie
Jak było już wspomniane – członkowie Duszków nie afiszują się z członkostwem na co dzień. To oznacza, że „za dnia” są zwykłymi mieszkańcami miasteczka. Zazwyczaj do członkostwa przyznają się przy aresztowaniu i przesłuchaniach. Są to głównie Indianie i Metysi, ale też czarnoskórzy oraz Latynosi. Zdarzają się osoby białe, lecz zwykle ze względu na konotacje rodzinne i powinowactwa.
Podejrzewa się, że o ile jeszcze dekady temu członkowie grupy faktycznie walczyli o równość, tak teraz jest to głównie organizacja uprawiająca samosądy.

Znani członkowie (potwierdzeni)
ś.p. Stary Jacob – Apacz mieszkający od urodzenia w Old Whiskey, który przez ostatnie lata prowadził wojnę z miejscowym Ku Klux klanem
ś.p. Tobias Whiteoak (Naiche) – wnuk Jacoba; brał czynny udział w akcjach przeciwko Wdowie Mayer oraz członkom Ku Klux Kllanu z Old Whiskey i Sugar Hill.


Relacje z innymi gangami/kartelem
Duszki na dzień dzisiejszy zdają się mieć „neutralny” status. Lecz dokładnie nie wiadomo, czy nie zechcą stanąć po czyjejś stronie w walce gangów.

Status grupy
Grupa otwarta, co znaczy, że może do niej dołączyć każdy. O ile spełnia odpowiednie warunki. Do grupy można zapisać się na dwa sposoby:

  1. Pisząc w karcie postaci w biografii odpowiednią notatkę o członkostwie w grupie. Jednak w historii musi być bardzo dobrze uzasadniona obecność postaci w gangu oraz historia wejścia do grupy. Mile widziane powiązania rodzinne/przyjacielskie z aktualnymi członkami. Warto też skonsultować się z MG przed napisaniem takiej historii!
  2. Starając się o członkostwo w grupie w fabule – najbardziej ciekawa i wymagająca próba. Wymaga od gracza fabularnej wiedzy o tym kto jest w gangu i jakie działania w ramach grupy są prowadzone. 





Więźniowie


To grupa tych postaci, które w fabule trafiły za kratki lub w karcie postaci mają odznaczone, ze są więźniami Stanowego Zakładu Karnego. Do tej grupy trafić może każdy!
Kilka zasad życia w wiezieniu:

  • Ilość widzeń ustalana jest z MG. Mogą to być wizyty raz na tydzień, lub raz na dwa tygodnie.
  • Prawo do telefonu – raz w tygodniu. Wyjątkiem jest telefon do prawnika – tu nie ma ograniczeń. Także widzenia z prawnikiem nie podlegają ograniczeniom.
  • Widzenia intymne odbywać się mogą raz w miesiącu i tylko za zezwoleniem władz więzienia. Prawo do tego mają tylko małżonkowie i narzeczeństwa (co oczywiście zawsze można naciągnąć, jeśli ktoś ma wystarczające wtyki i kontakty).
  • Ludzie z zewnątrz mogą wysyłać paczki do więzienia. W tym celu należy wysłać jej opis do specjalnego tematu SKRZYNKA WIĘZIENNA. MG zastrzega sobie prawo do interwencji, jeśli w paczce będzie coś podejrzanego.
  • Można do więźniów wysyłać listy, tak samo oni – mogą je pisać do osób z zewnątrz.
  • Ekwipunek postaci został skonfiskowany. Nielegalna broń oczywiście nie bezie do odzyskania, lecz reszta czekać będzie na swoich właścicieli.
  • Każdy skazany dostaje do swojej dyspozycji 100$.
  • Wszyscy skazani mają zamrożone wypłaty. Ci, którzy maja własne interesy, by ich biznes dalej działał, muszą znaleźć KIEROWNIKA.
  • Codziennie rano i wieczorem strażnicy robią obchód po celach.
  • Strażnicy mają prawo konfiskować przedmioty należące do skazanych.
  • MG może przydzielać wam prace do wykonywania na terenie więzienia (mogą być odpłatn i nagradzane punktami).
  • Pobudka - 6:00, do cel wracacie o 20:00



Status Grupy

Otwarta



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro 19 Lis 2014, 13:18, w całości zmieniany 4 razy

Zobacz profil autora

2 Re: 004. Grupy i organizacje on Wto 08 Lip 2014, 14:14

Grupy niezależne i ukryte

W świecie gry funkcjonują także zrzeszenia, do których gracze nie mogą przystąpić (a przynajmniej nie w czasie trwania pierwszych rozdziałów) – są one jednak istotne dla głównej fabuły i miasteczka.
Są to często grupy UKRYTE, tzn. o ich obecności gracze dowiadywać się będą dopiero w fabule i w czasie sesji. Trzeba będzie samemu też odkryć, czym się zajmują, kim są członkowie i czy mogą stanowić zagrożenie.
Wraz z rozwojem wiedzy na temat nowych grup – temat będzie uzupełniany o informacje, które zdobędą gracze.

Zobacz profil autora
Tutaj znajduje się opis rang obowiązujących w klubie Świętych z Arizony oraz kodeks, który obowiązuje członków.




Prezydent
Zadaniem prezydenta jest przewodniczenie spotkaniom klubu, podejmowanie decyzji dotyczących spraw związanych z kodeksem AS (Arizona’s Saints) oraz spraw, których kodeks nie obejmuje. Jest reprezentantem klubu w kontaktach z mediami, policją i innymi osobami zewnętrznymi. Przewodniczy ważnym transakcjom zawieranym przez klub. Promuje działalność klubu wśród członków.

Vice-prezydent
Obejmuje obowiązki Prezydenta, gdy ten jest niedysponowany. Poza tym stanowi łącznik pomiędzy Prezydentem, a pozostałymi członkami. Można do niego kierować pytania i uwagi dotyczące klubu.

Sekretarz
Zajmuje się ogólnie pojętą papierologią – prowadzi listę członków klubu, zna kodeks AS, obowiązujące zasady, pilnuje terminów spotkań i czasu ich trwania, pilnuje korespondencji, raportów klubu. Dba o poprawny przepływ informacji w klubie, dotyczący nadchodzących wydarzeń.

Skarbnik
Skarbnik zajmuje się pieniędzmi klubu – zbiera składki od klubowiczów, pilnuje spłaty rachunków, inicjuje zbiórki pieniędzy, itp. Jego zadaniem jest też ściąganie długów.

Funkcje skarbnika i sekretarza może pełnić jedna osoba.

Zbrojmistrz
Dba o bezpieczeństwo klubu. Dba o przestrzeganie zasad i o porządek w klubie. Powinien zgłaszać każde „niestosowne” zachowanie członków klubu. Jego zadaniem jest zapewnienie ochrony podczas większych imprez organizowanych przez klub. Dba także o stan uzbrojenia klubu.

Pełnoprawni członkowie i kandydaci
Wszyscy członkowie klubu, którzy posiadają pełne uprawnienia oraz osoby starające się o pełne członkostwo. Kandydaci stają się pełnoprawnymi członkami po wysłużeniu danego czasu i tym samym przekonaniu reszty klubu do ich przyjęcia. Ich zadaniem jest stawiać się na zwoływane spotkania i brać udział w wyjazdach.

Przyjaciele klubu i współpracownicy
Ludzie związani z klubem poprzez rodzinę, interesy. Aktywnie wspierający działalność klubu, lub pracujący dla klubu.




KODEKS

Spotkania (kościół)
1. Co najmniej jedno spotkanie klubu w miesiącu, ale jeśli zachodzi potrzeba, to mogą być zwoływane częściej (raz na tydzień, dwa tygodnie).
2. Zasada głosu większości.
3. Jeśli kogoś nie ma na spotkaniu, to jego głos przepada.
4. Spotkania są zamknięte (tylko dla członków, ewentualnie ze współpracownikami).
5. Na spotkania przyjeżdżamy motocyklami. Nie wolno wykorzystywać pracy jako wymówki.
6. Na spotkania nie wolno przyjechać nawalonym. Nie ma chlania na spotkaniach!
7. *Opuszczenie 5 spotkań skutkuje wydaleniem z klubu (chyba, że akurat ktoś jest w szpitalu, więzieniu lub na dłuższym wyjeździe).

* Jeśli gracz planuje dłuższą nieobecność, powinien napisać w odpowiednim temacie. Wtedy nieobecność jego postaci w grze nie będzie brana pod uwagę.

Przyjmowanie i wydalanie członków
1. Muszą mieć co najmniej 18 lat.
2. Muszą mieć motocykl.
3. Nie mogą przyjmować narkotyków!
4. Mogą być różnych ras i obu płci (mimo tego liberalizmu preferujemy Amerykańskich Amerykanów i męskich mężczyzn).
5. Muszą wykonywać wszystkie polecenia wydane przez pełnoprawnych członków.
6. Przyjęcie kandydatów po okresie próbnym na zasadzie głosowania.
7. Członkowie mogą dobrowolnie odejść z klubu (co najmniej po 5 latach członkowstwa). Odejście musi zostać przegłosowane. Jeśli jest zgoda większości, członek oddaje wszystkie barwy i rozchodzimy się w pokoju. Chyba, że decyzja była dyktowana jakimiś zatargami.
8. Członkowie po 60 roku życia mogą też odejść na emeryturę – przechodzą wtedy w stan spoczynku. Wciąż noszą barwy klubu, ale nie biorą czynnego udziału w działalności klubu.

Zasady ogólne
1. Zero dragów. Spożywanie, posiadanie i handel skutkuje wydaleniem z klubu!
2. Rodzina jest najważniejsza. Twój klub to twoja rodzina.
3. Jeśli ktoś atakuje członka klubu, reszta Świętych ma stanąć w jego obronie.
4. Ty pomagasz innym Świętym, inni Święci pomagają tobie.
5. Nie wolno niszczyć mienia klubu.
6. Nie wolno przynosić wstydu klubowi.
7. Członkowie klubu nie mogą podejmować sami decyzji za plecami reszty.
8. Jeśli klub jedzie na akcję/w trasę to trzymamy się razem. Nie ma bratania z obcymi (a już szczególnie z Buendią i P!). Jeśli ktoś zdecyduje się na taki krok, niech nie liczy na pomoc.
9. Nie strzelamy do swoich braci, nie atakujemy z użyciem noży (takie zachowanie grozi grzywną, lub większą karą wyznaczoną podczas spotkania Świętych, nawet wydaleniem z klubu).
10. Przyjacielskie bójki między członkami dozwolone, ale jeśli to jakieś grubsze sprawy, reszta musi interweniować!
11. Rób jak ci mówią, albo wypierdalaj.
12. Jeśli trafisz do aresztu lub więzienia, poinformuj kogoś z klubu, by zorganizować kaucję.
13. Jeśli Święty ma kłopoty, dajemy alibi albo w inny sposób chronimy mu dupę.
14. Nie rozmawiamy o klubie z osobami spoza klubu! Rozmowy telefoniczne na bezpiecznej linii.
15. Jeśli jest potrzeba, na spotkania i akcje stawiamy się nawet w środku nocy.
16. Motocykle Świętych muszą być poddawane regularnym kontrolom. Niedopuszczalne jest jeżdżenie na sprzęcie zniszczonym, którego użytkowanie grozi narażeniem zdrowia lub życia. Za przyjazd na niesprawnym motorze grozi kara grzywny.
17. Pijani w trzy dupy są zobowiązani oddać kluczyki któremuś z trzeźwych braci. Wasz motor będzie w dobrych rękach.

Szacunek
1. Szacunek dla barw klubu! Nigdy nie pozwól, by ktoś spoza klubu zabrał twoją kamizelkę! Za stratę kurtki grzywna (co najmniej).
2. Szacunek do starszych stażem.
3. Szacunek i ochrona dla członków klubu, ich kobiet, dzieci, dla motocykli, ich mienia, itd.
4. Nie kradniemy od siebie!

Kobiety
1. Nie dobieramy się do cudzych bab.
2. Jak ktoś ma swoja kobietę, to lepiej, żeby poinformował innych członków, która to.
3. Członkowie mogą mieć więcej, niż jedną kobietę.
4. Członkowie nie gadają o klubowych sprawach ze swoimi kobietami.
5. Nie kładź łap na tym, co nie twoje.
6. A łóżkowe sprawy członków klubu zostają w łóżku.

Sądy
1. Jeśli zajdzie taka potrzeba, może zostać zwołane specjalne spotkanie, mające na celu wydanie sądu na którymś z członków klubu.
2. Obowiązuje ta sama zasada, jak w innych głosowaniach – wygrywa większość głosów.
3. Kary mogą być różne w zależności od przewinienia. Najlżejsza kara to upomnienie lub grzywna, najcięższa: wydalenie z klubu (albo wieczny spoczynek, ale to w krytycznych sytuacjach).

Inne
1. Nosimy się tak, żeby było widać logo klubu. Chyba, że praca danego członka nie pozwala na taki strój. Ważne, by na spotkania i wyjazdy ją na sobie mieć.
2. Święci z Arizony dbają o swój wizerunek poprzez udział w akcjach społecznych.

Zobacz profil autora

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach