Punkty za sesję DZIEWCZYNA SZAMANA IV (Fianał - wyprawa do grobu Wodza Cochise).
Jonathan Harper: +5 do rozgłosu społecznego, +4 do inteligencji, +5 do spostrzegawczości, +4 do charyzmy, +3 do siły, +1 do logiki
Ennis Enderman: +5 do rozgłosu społecznego, +5 do inteligencji, +5 do spostrzegawczości, +4 do charyzmy, +3 do siły
Liluye: +5 do rozgłosu społecznego, +5 do inteligencji, +5 do spostrzegawczości, +4 do charyzmy, +3 do kondycji
Skarby:
Punkty rozdaje MG.
Jeśli chcecie przyjąć pieniądze ze skarbu - wpisujecie odpowiednią sumę w RACHUNKACH. Jeśli chcecie zachować inne fanty, wpisujecie je w MAJĄTKACH.
Jonathan Harper: +5 do rozgłosu społecznego, +4 do inteligencji, +5 do spostrzegawczości, +4 do charyzmy, +3 do siły, +1 do logiki
Ennis Enderman: +5 do rozgłosu społecznego, +5 do inteligencji, +5 do spostrzegawczości, +4 do charyzmy, +3 do siły
Liluye: +5 do rozgłosu społecznego, +5 do inteligencji, +5 do spostrzegawczości, +4 do charyzmy, +3 do kondycji
Skarby:
- 20 tysięcy dolarów w złocie
- biżuteria warta 5 tysięcy
- malowidła na skórze jelenia
- suknia z jelenia z końca XIX wieku
- czaszka z porożem, która była używana jako ozdoba wikiupy
- złoty pierścionek z czerwonym oczkiem
- zdobione tomahawaki, groty strzał
- dwa karabiny z XIX wieku warte 2000$
- szamański bębenek
Punkty rozdaje MG.
Jeśli chcecie przyjąć pieniądze ze skarbu - wpisujecie odpowiednią sumę w RACHUNKACH. Jeśli chcecie zachować inne fanty, wpisujecie je w MAJĄTKACH.